Skip to main content

maK...teG0r La anAk mAk niH....~~

giler...
mg giler...
ngadap lagi mende nih....
HAHAA...
alang2 da stat mende nih...
so make sure u proceed to perfect it...

klu la ade mesin penyudah y mbntu...huhuu

hemmm...da ade pc pon,kire bersyukur...
template pon ade...mg berguna sgt..
tapi manusia kn...mesti nak touch up
lagi..bukan nak tamak...cume kunun2 ade la momentum untuk
jd bukti ksungguhan nk nyiapkan sesuatu yang dah pon dmulakan...
ala cm org bese ckp tuh..
'perahu sudah d air, dayung sudah d tangan....'
tunggu ape lagi...
kasik jalan la...kayuh je plahan2...heheee


hemmm..kayak...kayak...sesekali tringin bkayuh lagii..

heee~~
dala....okeh dah kot..blog cmnih...
klu nk touch up lagi...
mungkin 2-3 items y penting je lagi...
laen2..?nth..ak se okeh da...
kan...kan..kan...hehee
hah.!
trimas ye, yg di sana tuh...
(saya nampak la kamo angguk gak tadi..setuju gak kan...)


ade gak wish to makes perfect sences...emm..cm weird walk ke kn...

kdg dare to do different than others tuh lebih baik.....
tapi dare to make it simple, makes ur life is going better..
mcm allizwell2....smoothje~
mencabar gak klu nk wat care jalan mcm org2 tuh...ishh..
senang susah kite, kite je yang tahu...
selagi ade IMAN d hati...
InsyaAllah...ada JALAN yang pasti..
dan mesti usaha mg PERLU menyusuli..

betol2...jangan tidur lagi...elakkn dari bermimpi!!pasni dok kerja ja.pulun2..

kan bagus mak ade kat sini...
sesekali dgr suara dia....heheee
memang rindu gilak2..
hehee...



hehee...kalau nakal2..nahh...hamekkau!

hehee...mak oh mak...
seronoknye ade mak...heheee..
mesti bahgia bila mak dok sblh..
pastu mak pon buat muka cmnih...heee

hehee..jgn genggarang...hehee...
anak mak nih buat blog skrg nih...
nanti ramai yg tau mak saya macam mane...
aipp...
aippp....
mak paling sporting...
mak paling supportive...
mak memang mak...


practice makes perfect...


si anak: mak klu anak maknih...
ade kurang sikit cane mak??
mak:baik ke buruk ke...dah tuh anak mak..
yg penting tau jaga name baik keluarge...
dok sane tuh blaja...jgn main je..
si anak:athoiii....huhuu~~
bereh mak..(-_-)

berusaha tidak menjadi pemarah..
berusaha tidak menjadi pendendam..
berusaha...berusaha...dan berusaha...
mak oh mak...
tegor la anak mak nih...
kalau da bermain2je...
biler la nk besar...huhuu
mak jaga dah elok da..
ye2..tawu..
esok2...ank mak sorang nih besa gak...
hehee~~
(my all time: time to eat well, time to grow strong..)

ye2..tawu..i make it perfect as u wish..hee~

mak:haiiiipp...anak mak...jz follow ur heart....insyaAllah.~~








Comments

Popular posts from this blog

HM menyingai

Assalammualaikum dan sari berita di belog ini...

Alhamdulillah... seperti  tajuk hari ini... pasti hadek2, hakak2 dan habang2 tertanya2...
bagaimanakah wajah harimau menyingai?



Buat pengetahuan anda yang bukan layan bola malaya, malam tadi kita telah bertemu pasukan thai...okeh...hee...

squad Harimau Malaya.. Tahniah dan Syabas, anda punya taring semakin menyingai sudah.
pagi ni sepanjang perjalanan nak g keje, radio HOT fm telah membincangkan dan meminta komen2 dari pemain kita. Ada juga komen2 dari pendengar setia pasukan negara.



komen saya?
Permainan itu bagus kalau kita konsisten menyerang berbanding bertahan.
Sebab Malaysia ni macam da terlalu familiar dengan permainan BERTAHAN dan TEMBUS..
hadoi.. kalau tembus di pihak lawan, tiada hal.ini tembus di gawang sendiri...
Setiap kali rentak permainan menjadi dari MENYERANG kepada BERTAHAN, setiap kali itu la aku rasa tak selesa.

bukan apa, walaupun kita sudah mendahului dengan 1 gol dari Abe Mat Yo.... tapi pertukaran rentak permainan itu…

Ogos dan aku.

Assalammualaikum...Kali ni cerita ogos..
Aku sepatotnya lahir bulan ogos.
Tapi da ditakdirkan keluar awal..so, ak keluarlah awl.
Selalu ak bear in mind...bahawasanya aku..dilahirkan lebih awal supaya aku dikembalikan dengan lebih awal.Yep.itu la modal aku.
Untuk ak kuat suatu ketika dulu.
Jadi aku tak lengah2 untuk penuhi ruang hati ruang masa dan waktu dgn perkara2 yang aku rasa bole la dikire manfaat...time ak berlagha, tu jgn ikot ye keng kawan.Bila ak da besar ni...
Aku tahu kehidupan ak ni banyak la gak dipengaruhi dengan bdk bulan ogos.
Which are :
1.kawan tadika up til lain2 sekola stil contact. Namanya intan.walaupon kesukaran melepak bersama, die cube la elak missunderstand ak...dan die agk firm nk kawan ngan ak. Die penah silap sebab ajak ak MLM..ak nye marah pon bertahun.tp ak still anggap die kawan ak...dan ak harap die bangga ade kawan macam ak dan xnyesal la jumpe org yg hanya ak macam ak.die dlm uniform skola die lg kemas dr ak...2.kawan mase skola rendah up till now…

Esc.Budaktomato

Allah (Pemberi) cahaya (kepada) langit dan bumi. Perumpamaan cahaya Allah, adalah seperti sebuah lubang yang tak tembus, yang di dalamnya ada pelita besar. Pelita itu di dalam kaca (dan) kaca itu seakan-akan bintang (yang bercahaya) seperti mutiara, yang dinyalakan dengan minyak dari pohon yang berkahnya, (yaitu) pohon zaitun yang tumbuh tidak di sebelah timur (sesuatu) dan tidak pula di sebelah barat(nya), yang minyaknya (saja) hampir-hampir menerangi, walaupun tidak disentuh api. Cahaya di atas cahaya (berlapis-lapis), Allah membimbing kepada cahaya-Nya siapa yang dia kehendaki, dan Allah memperbuat perumpamaan-perumpamaan bagi manusia, dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.24: 35Dan sesungguhnya Kami telah menurunkan kepada kamu ayat-ayat yang memberi penerangan, dan contoh-contoh dari orang-orang yang terdahulu sebelum kamu dan pelajaran bagi orang-orang yang bertakwa.24 : 36assalamualaikum w.b.t.seperti yang dijanjikan..
ak mg berhajat intro reading..
aku baca 10-20 muka sura…