Thursday, June 25, 2015

ramadhan kareem 1436H (2015)

Salam ramadhan kareem...

Alhamdulillah permulaan ramadhan yang baik.
Selepas tarawikh first dan second, i got no sleep (@night)at all.
serius la... direct non sleep for two nites, gara2 menghantar nak thesis.

doakan aku graduate semester ni jugak ya.
moga Allah mpermudahkan urusan master aku di ujung2 ini.


kisahnya.. hari ni dah masuk ramdhan ke 8.. ekceli sembilan.. since ak update jam satupagi, ramadhan 9th.


Alhamdulillah..ramdahan kali ni dengan nombor baru.
yep.umor baru.

since i was 18th, i have own vision.
the earliest i get maaried @25th, while the limit is after 2 years. which is, klu lepas umor tu...
dan aku tak jumpe org yang ak nak kawin or suke....ak telah pon berangan nak post
mencari pasangan hidup kat iklan memana.
haha.

kesengalan di situ.so, abaikan masa lalu ku, yang telahpun dilewati.
dengan perpisahan.*rentak masa berlalu takpernah ku kesali...oooo*

hari ni, tetiba teringin nk pakai jubah putih, bersama shawl merah..
ahakss...
saje je... nak tengok ak comel ke tak.

gi skola,(ak jd cikgu ganti utk beberapa bulan ni)

yeah..cikgu kite da sampai.
cikgu kite cantik la.


bebudak sibuk cakap cikgu nak kawin eh?...iris, irfan, izzani
nak kawin dengan sapa?- fatin
nak kawin dengan azizan?- fatin
"bukan la cikgu nak kawin dengan pakwe cikgu la" sampuk damia...

aku gelak je la yang mampu.

pastu jawab "haah, cikgu nak kawin. nanti cikgu kawin dengan bakal somi cikgu ye.awak2
doakan cikgu ye"

ishhh... cikgu nak kawin betol la- iris
haah.cikgu cantik tak kalau kawin?-aku uji
mesti la cikgu cantik.. - iris
heeeeheheheeee---> senyum leba2 je ak

k la.. sampai sini je update ak.

nak i payung uols gambar2 bebudak ni ye

jgn ckp akk tak lanje eh.
lanje gamba je yg mampu..


Wassalam

jubah putih mari dipaki pergi sembahyang.
bukan jubah putih mari dipakai pergi menikah

*lagu selimut putih mari dipakai gi sembahyang*


kalau rasa gembira
doakan cikgu..
berjaya dunia akhirat.