Friday, April 08, 2016

cinta bagaikan layang-layang

assalammualaikum w.b.t,

dah kenapa tajuk cenggitu.
sbb cite nye cenggini.
org tnya..
cane la klu aku kene tackle.

tackle ni ad beberapa tahap.
1. test market je
2. cinta si monyet
3. mg bersungguh2 nak ajak nikah.

namun ketahuilah wahai adik2 ku syg.
lelaki akan persistent flirt ke atas diri kerna ia mahu menghighlightkan dirinye sendiri.

walau bagaimana pon, jika anda tak tahan dengan flirting y tak abis ni.
anda boleh la ckp kt mamat tu.
"tak penat ke tackle, tp org jual mahal? asal tak meminang je.. sy trimenye"

haha.

ok. tp hakikatnya.
ad kawan ckp cinta bak layang2.
kita kna pegang talinya.
terasa jauh..
kite tarik kasik dekat.
be fleksibel pada nya.

hm.ntah papenye kawan.
prinsipnye sekarang..
da tanak buang masa.
declare2.
lagha dik.
lagha..
kite.becinte lepas nikah.
mase tu..

layan awak flirting dpt pahala.
tgk mata awk dpt pahala.
lg klu rindu senyum awk pon dpt pahala tak agk2.

dr dulu mg suke pratikan org yg cm ad minat kt diri ini.
perhatikan je.
tak buat pape.
sebab nak tahu..apa next dia akan buat.
leh doakan je...ya Allah.klu die mg utk aku..permudahkan lah.

k.sampai sini dulu..
selamat berrejab.
moga disampaikan hgga rmdhan.

btw,
nak tulis sal something else.
bg intro la dlu..

next entry eh.
rindu mnulis ek.

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"