Sunday, August 28, 2011

xde mase...

yup..kejap je mase berlalu...
sampai aku pon xbeli-beli lagi baju raya..
buat diri sendiri ini..
walau bagaimanapun, tadi dapatla beli sepasang baju..
sehelai shawl..
dan sehelai bju tshirt...

eemmm..
memang xd mase.
xd mase nk pkir cre kretip nk pakai shawl itu..
yela...
pashmina beb.
nih pashmina no2 ak..tapi pashmina yg 1sr ak pon ak lom smpat pakai lagi..hihik..
*sebab yg 1st beli tnpa match ngn baju pape...kuikuikui

moh la kite yek..
moh blaja kepelbagaian memakai pashmina ni...
memang lawa...
hehee...





ak shuke muke dak nih..
chumel..
kiut..
lawa...
sume2 la...
tmbah2 lagi die ajar byk lam satu video jek...
so, menyonangkan kije eden...hehe
sronok~~~!!
(~~D)

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"