Wednesday, November 21, 2012

terung tiada kena mengena pon

Assalammualaikum...

Hmmm...
Malam tadi buka laptop, jumpe video kitorang tengah refresh jawi...
macam mana nak eja terung...
heee....


cer bace kalau tau bunyik.....heee
geng awak2 ni memang funny la...
balik dari sesi eja jawi ni, aku sempat tipon mak tanye kan " betol ke ejaan TERUNG ade 3 wau....?"
mak menjawab, yep...ebselutli benar!


hmmm...diam tak diam...
geng adek bradek mse blaja ni sume dah nak kawin kan...

friends till jannah ya, kawan2,,
the similarity and the differ need to be mix together .come on, life is about taste both together!


kalau dedulu wearing the "cincin", people never ask.
nowadays, they starts ask... siapa, di mana, oh..hooo...bila? (bak lirik lagu dj dave)
hmmm...
ape pon, semoga sahabat2 ini dipermudahkan urusan baitulmuslim mereka dan cinta till jannah.

bagi sahabat yang single mingle tuh, jangan khuatir ya. ada jodoh itu, cuma cepat lambat ja.

dan aku teringat "bila seorang bujang menikah, maka sempurnalah sebahagian imannya"

hmm..maknanya sebahagian lagi itu masih menjadi tanggungjawab kita ya.
Kahwin tu, kahwin la juga.jangan lupa lengkapkan iman kita.


yep.tajuk terung tu tiada kene mengena pon kan..
 k la.. Wassalam

P/s : mari doakan agar semoga Allah selamatkan pejuang islam di palestin! semoga kemenangan tetap berpihak kepada kita.

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"