Tuesday, September 10, 2013

sesudah diapit.

Assalamualaikum w.b.t

pengalaman jadi pengapit kini penuh di dada.

mule2 seronok... bila sampai mase,(berarak ngan bersanding tu)
hmmm.. xd la best mana.
yele...
aku lak cam tak tau nak wat muke cmne.
nak senyum..tp  sgt segan.

mase ni la teringat.
owhhh..dlu ak jadi pengapit mase malam berinai je.
so tak de pengalaman la sanding bagai.
hahaha...

i make my mind up.
fokus2... ni majlis org. senyum walaupon ko tak tahu nak senyum kat sape.
sengih.
belajar2 senyum sambil sebut (c) seee....
senyum sebut  (m) emmmmm....
lebih baik dari iklan gigi darlie yg biasa.

well. bila makan beradab..
makbapak pengantin laki yg duk apit pengantin.
mase ni la ak dapat tmpt paling tepi skali.
malangnye sobolah ngan mak mentuo sepupu ak.
hahaha...

then, walau nak control2 ayu.. makan tetap makan. :)

minggu ni lak kenduri kawan2...
sabtu :
kak ha, aida, qila dan mima
ahad lak :
ziha dan arep kecik.

suke ak igtkan kepada sahabat2 yg suke kan suprise..
tolong la klu nak suprise kan geng yg korg kawin, dgn lebih awal.
sebab bukan korg je yg kawin..
org lain pon kawin.. korg kene la beragak.. nak jempot geng takkan la kendian2(lambat)...
ni kg klu tak dtg, macam2 lak sangkaan.
gitaw awal2... biar ade mase geng tu nak arrange perjalanan.
mak slalu ckp..."jgn gso,org (kwn) pon paham lau xdpt dtg"

tapi ak kan sk walimah.
so...
tetap usahakan nak g gak.
kalau ak ade kemere beso...mesti abis bateri ak snappic...agaknya la.

hee

skrg ak kt TBS, amik halfday..
sementare tggu bas... menaip la utk korg.

k la... nanti ak update lg.

mungkin dua entry dlm satu hari.mungkin.

semoga cinta hingga ke syurga ye

nota di tumit : aisyah opis ckp "kem slm"..."kem slm kt pasangan mane tau dia dtg walimah tu skali"
ak  balas...LOL. loud of laugh lerr....

nak gambar aku share..
-amik gamba bunge pengantin
-tiket hari ni
-bukan backpack je..tp wed(wedding)pack..
-berat gak ak brg2 ni..

hihihi

wassalam

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"