Monday, August 17, 2015

dan sebenarnya

assalamualaikum.
syukur.
berjaya sudah mendapatkan rumah sewe.
dan hari ni berjaya mengharungi hari pertama di tempat bertugas yg baru.

daripada ramadhan telah pon diketahui aku akan ke YongPeng.
dapat keje sini.
rau asik cakap..."cepat lapor diri.
takut nanti da beranak takdapat nak jumpa.tggu lg"
usai aku mendapat rumah kelmarin(sabtu), ahadnya rau datang ke YP. kebetulan lalu since diorg balik kajang kejap..
siapa sangka.semalam jumpa...pagi ni dlm kul 4/5 pagi..dah beranak.
baby die mg nk jumpe ak agaknye...
hehehe...

kelakar betol klu dipikirkan balik.

pepon... macam hajat keng kawan aku bile ak mula berkerja di arena Qsthings ni..

paling ketara.semua suruh carik calon!
suruh melaram!
suruh usya!

pagi tadi..
masa melapor diri.
dengan penuh yakin.
dan keazaman yang tggi aku melaporkan diri.

since keje kt kontraktor,ak pandang.
pandang...
rse tak yakin balik.
buka poket beg.
korek.korek khazanah.

hah.jumpe!
ak sarung cincin di jari manis.

ok.yakin.
fokus.
fokus.
fokussss..

*aku klu takyakin.atau rse insecure...ak mesti sarung cincin...ak mg seeius takut kne tackle*
adoi.

bile la pyakit ni nak baik.

huhuhuhuu

ari ni keje ngadap document contract.
tgh memikir camne la nak rewind jadi sumenye tender balik contract diorg ni.. sebab aku kene handle tendering siap 33..siap nak 5 contractor setiap satu doc...33x5 contractor.ghatus da ni...

pastu ak kne jage claim.traffic mngmnt..
ok la.

pape je.
ak nk tdo dlu.
esok kije.

babai.

*moodblogging is back*

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"