Friday, September 09, 2011

here and there..

yup..here and there..
itulah kata2 yang paling sesuwai utk hupdate tg ari ini.
adek2 kat jenjarom *ala yg ade cite kem UPSR ri tuh la...huhuu...cer carik balik entry tuh..
di khabarkan lebih kurang 7 org berjaya mencapai 5as
while 4as : lebih kurang 20 org..

nih la kali pertame ak g skola tuh..
mula2 plan nk gerak kul 8.00...
oleh kerana ak nk ikt, telah ku bincangkn supaya di awalkan 7.30 mesti dah de kt S.A dan bergerak ke sane.
ak igtkn 2 kete jek..
upenye 3..athoi....ade 6 horg jek..last2 satu kete 2 org..hahaa..*mcm mbxir ke?
ape pon...
adek2 mesti 6A eh..

memang kerinduan kat adik2....hope diorg buleh perform lbey baek..
kata2 amanat ak, si racid smpaikan ke tak ek..
"kita xperlu lihat di mana kita sekarang, apa tempat kita bermula.tapi kita kena tentukan dimana kita berakhir"
semoga Allah tahu y lebih baik buat hambanya..

sedey gak...jumpe adek2 kejap je sebab akk sudah berkerjaya skrg...huhuhuuu

>begitulah di mudah kan untuk entry tentang kami di kala ini.

ade ceritera anime utk entry kali ini upenye yek..
..taklupa jua : tengs utk ari ini shayunk..

okeh..
hingga ketemu lagik di laen entry..hihikk
(~~D) Aku di sini,
                            Dia di sana (~~U)

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"