Skip to main content

here and there..

yup..here and there..
itulah kata2 yang paling sesuwai utk hupdate tg ari ini.
adek2 kat jenjarom *ala yg ade cite kem UPSR ri tuh la...huhuu...cer carik balik entry tuh..
di khabarkan lebih kurang 7 org berjaya mencapai 5as
while 4as : lebih kurang 20 org..

nih la kali pertame ak g skola tuh..
mula2 plan nk gerak kul 8.00...
oleh kerana ak nk ikt, telah ku bincangkn supaya di awalkan 7.30 mesti dah de kt S.A dan bergerak ke sane.
ak igtkn 2 kete jek..
upenye 3..athoi....ade 6 horg jek..last2 satu kete 2 org..hahaa..*mcm mbxir ke?
ape pon...
adek2 mesti 6A eh..

memang kerinduan kat adik2....hope diorg buleh perform lbey baek..
kata2 amanat ak, si racid smpaikan ke tak ek..
"kita xperlu lihat di mana kita sekarang, apa tempat kita bermula.tapi kita kena tentukan dimana kita berakhir"
semoga Allah tahu y lebih baik buat hambanya..

sedey gak...jumpe adek2 kejap je sebab akk sudah berkerjaya skrg...huhuhuuu

>begitulah di mudah kan untuk entry tentang kami di kala ini.

ade ceritera anime utk entry kali ini upenye yek..
..taklupa jua : tengs utk ari ini shayunk..

okeh..
hingga ketemu lagik di laen entry..hihikk
(~~D) Aku di sini,
                            Dia di sana (~~U)

Comments

Popular posts from this blog

i need activity then i create one.

assalammualaikum.w.b.tseriusli i need activity since this is my first year i graduate from any class.
well.
i such bussy lover.
i bet maybe im miss bee.bee an insect.
or bee is only kindda flies that such.bussy.
bussy.
bussy.
personal
and personally
systematic.ya.
home or office.
i really mean for the both place.here in yongpeng,
i got to many workaholic teammate.
there is my family away.
gimme kidda homesick.
and they push me to find a love in here.go to him.approach.get married and built family...but i just dont accept rejection.i dont know what is approach.how was a love desrcibe you there best except a commitment.love the commitment and just dont know who like or admire me in here.i found im not adorable one too.i have too many weakest point.myskin is not flawless.im not too strong.would him love me the same of me.while without their consent
im get into my cave. wherebout here..i just create my own activity
and fairy tales.
the fairy tales start with create a good memoriea among …

Ogos dan aku.

Assalammualaikum...Kali ni cerita ogos..
Aku sepatotnya lahir bulan ogos.
Tapi da ditakdirkan keluar awal..so, ak keluarlah awl.
Selalu ak bear in mind...bahawasanya aku..dilahirkan lebih awal supaya aku dikembalikan dengan lebih awal.Yep.itu la modal aku.
Untuk ak kuat suatu ketika dulu.
Jadi aku tak lengah2 untuk penuhi ruang hati ruang masa dan waktu dgn perkara2 yang aku rasa bole la dikire manfaat...time ak berlagha, tu jgn ikot ye keng kawan.Bila ak da besar ni...
Aku tahu kehidupan ak ni banyak la gak dipengaruhi dengan bdk bulan ogos.
Which are :
1.kawan tadika up til lain2 sekola stil contact. Namanya intan.walaupon kesukaran melepak bersama, die cube la elak missunderstand ak...dan die agk firm nk kawan ngan ak. Die penah silap sebab ajak ak MLM..ak nye marah pon bertahun.tp ak still anggap die kawan ak...dan ak harap die bangga ade kawan macam ak dan xnyesal la jumpe org yg hanya ak macam ak.die dlm uniform skola die lg kemas dr ak...2.kawan mase skola rendah up till now…

2016 heading to 2017

2016..
sorotan 2016..
terlalu pantas berlalu..
tak sempat nak review mungkin.
pepon about 9 minit before 2017.
the up coming future comes with prosperity.
and for sure, every person shall be pray
2017.please do better for us.


hujung tahun dgn handphone yang rosak.
pakai phone ayah temporary.

mengharap ada peluang bonus
untuk telefon baru..
insha Allah.
amin.