Monday, March 03, 2014

Aku yang masih bukan pompuan sekarang

Assalamualaikum w.b.t

Alkisah aku hanya manusia biasa.
Kadang lasak.
Jarang lembik.
Akhirnya malam ni sesuatu berlaku.

Tengok rumata pakai masker.
Eh.cehceh... Nak try gak.
Mintak sikit.nak buat cam dia.
Letak kat idong, dahi dan bawah mulot.
Katenye bole ilangkan jerawat nasi a.k.a yg putih2 dok kat pori2 wajah.
Diminta olehnya tolong abiskan masker tu sebab ade beli yg baru.nak abiskan yg lma baru abiskan yg baru.
Sibuk duk pakai,ratakan sana sini kt muka.Rumate pon landing dan tololap.

Setelah 20minit, penuh keterujaan la nak tanggaikan masker ni.
Sekali baru stat dah rase.pergh.
Sakitnye muke ak.
Macam nak cabut kulit muke.
Mata merah.
Berair.
Akhir sekali da selamat buka masker ni.
Mata ku xley lagi di buka.
Menangis!
bukan..ini meleleh2 air mata kesyukuran.

Adeh.kan bagus semayang tobat camni.
Tobat taknak kasari wajah ni.
Nak jaga dengan solat tahajud dan solat sunat taubat.
Nak kesan wudhuk yg sempurna.
Nak cahaya iman bersinar2 bergemeelapan kalah produk2 ciptaan manusia.

Takyah la nk buat research siap menang norbel baru ley pakai produk korg.takyah nak tggu testimonial memacam baru dapat wajah yg suci.murni siap ingatan tulus ikhlas macam kad yg dihebohkan setiap kali raya.Takyah nak tggu kedut2 kelihatan baru la dapat rasai nikmat kejayaan ciptaan kajian manusia2 ini.
Dan paling penting,takperlulah berhabis rete(harte) untuk try 65ml produk yg formulanya ambil masa bertahun2 baru terhasil.

Hakikatnya, cukup lah kali ni je.
Perit muke ini.
Tak sanggup aku.
Inikah kehidupan wanita2...???!jerit hati ini.

Takpe la.mungkin aku bukan wanita jenis ni.
Ketahanlasakan aku taksesuai dgn kewanitaan ini.Malah aku masih lagi berjiwa remaja gitu.
Kehkehkeh.

K.la.... Ni gambonye..
Nota tumit : boli tolokong baru.kalernye..semoga dipermudahkan amalan2 yg fardhu dan yg sunat hendakNya.amin

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"