Tuesday, February 11, 2014

0.3 tu masih demam..

Assalammualaikum w.b.t
Begini lah alkisahnya....
usai seminggu kembalinya Armarhum nenda ke rahmatur Allah...
Aku dapati kesihatan ku menjadi merosot.
mungkin faktor cuaca..
sementah sekarang juga ada juga kawasan tanah air yang mula merasa membeku...
ada juga yang kini menyatakan panas yang berbeda.. 
haishh... malaysia didatangi musim salju dan musim bunga kah?
Wuallahhualam..

ku telah pon bertemu 3 doktor berbeza.
doctor pertama nya bagi ubat dan mc... 3rd feb.
kemudian 5th feb, sekali aku minta mc sebab ubat masih ada..
tapi demam ku tak berkurang....
hari ni...lepas lunch hour....aku lihat selsema aku sudah mula likat 2 hari ni dan siap berwarna..
maka aku buat keputusan gi jumpa dokter lagi.
cis..dokter tu cakap "owh.0.3 itu masih demam..nak mc tak?"
haha..

takperlu kot.ak still ok je gi keje.
melambak keje.


nasib baik la bole claim kat company.
aku rasa ringan..then aku try timbang...3 berat berbeza..yang mana satu ler ni...

musnah sudah rekod berat yang aku cuba maintain...huhuu
*mangih guling2 kat penjuru bilik..
ubat first ri tu... tertipu..igt ubat merah tu rase cm ubat syrup yg budak2 salu minum tu...seyes.taksedap.uekkk.

ubat hari ni...

tetibe teringat akan kenapa mayat orang ringan?
sebab dalam 100 hari bakal si mati akan kurang makan.
malah selera akan ditarik perlahan2..

huhu..nurmohd...
jgn pikir bebukan...
ini
kafarah dosa.

by the way...

pagi tadi.. ikim.fm keluarkan isu ibubapa sweden...
aku pon komen....
then...membe aku (tunang si ijam) wasap ak...
tanya ak ade komen kt page ikim ke?
ak jawab haah then tnye nape.
gitau dj baca komen ak.

hihihii...
taksangke lak dj baca..

hehe... okeh la tu..boleh komen salu...*padahal mg rajin komen..hehee

k la..sampai sini je dulu.... mataku masih berat..
nagantuk plak kene penangan ubat batuk...
doakan ak sihat balik ye.

terimakasih daun keladi.
wahai demam selsema batuk cepat lah pergi!

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"