Skip to main content

di antara kita....

hehee~~
nak update..
nak update blog....
baru nak update blog...

hemmm...soklan2 paper last sgt mengejutkan..
tapi masih berharap keputusan akan
menggembirakan...dan akan berbaloilah dengan hari2 yang telah dilalui
sepanjang sem nih....
insyaAllah...
jika ada rezekinya...

harap tiada yg killing2 sebab
takmahu ade yang terjadi murderer to myself.......
ishh...huhuuu....stress...stresss.....!


okeh...nak cite sikit progress 2,3 ari after last paper...
hehee...
on day...after paper last, malam tuh
terus g makan...bese la...kelaparan....
tapi yang menggembirakan perot aku
dan seisi uma sewe aku nih...ialah.......our mission are completed...hehee

hehee....nih la tempat idaman kitorg satu umah...
ala2 mengidam....nak g makan ikan bakar...
nak makan reramai..
pastu rase risau....

lepas pilih ikan....sesampai je kat meje..
letak sume barang berharge...
takut2 xcukup duet....huhuuuu

 yela....sume kuat makan kot...

mase nh...kitorang
melantak peeehhhh...macam dah starving lame giler.....
kunun membalas dendam
makan..makann....dan MAKANNN..

best giler....time makanan sampai..
memenuhi meje.....
tapi
lagi best bile makanan sume habis hingga
ke penghujung....hahaa (gelak bahagia)


then, after two days...
aku nye target lagi satu telah berjaya ditawan...
hehee....aku join satu mende lagi.....
ecececeh....kursus nih bukan untuk bakal pengantin je...
tapi untuk sume org bujang
yg akan berkahwin satu hari nanti....
(persediaan bagi hari2 yang mendatang...kuikuikui)
dan
aku dianugerahkan
satu lagi sijil...
(bertambah lah koleksi sijil aku.......)

hope sume ilmu n bekalan ini akan mencukupkan
aku tempuhi alam2 mendatang...amin...(=


malam after graduate this premarriage modul...
pergi pekene satay kajang lak...
alaa...takde la sampai pergi ke kajang...

satay kajang kat PKNS je...
hehe..

nih reunion ngan geng karisma ri tuh...
nak kate lepas rindu itu idak la...
jumpe2 je B4 sume membawa diri masing2...
mak2.. kami semua sudah semakin besar ek mak.....
hehee...


plan untuk esok???
hemmm...nak settle kan sume mende tok preparation KEM UPSR...
then, g faculty untuk print transcript...(walaupon resume tak lengkap2 lagi..huhuuu...)
anta kunci uma sewe nih kt office dier....(kitorg sewe pai ri sabtu je)
then....
pepetang sikit igt nak berkayak...(tgk la...kalau berteman)huhuuuu


right now..
im here..
and eyes looking to around my room.....
heart speaks : biler la nk kosong bilik nih...jom continue kemas!!huhuu

k..thanks for stop by on my page..
hope you are enjoy your journey too...wish HIS bless stay with us....(=...
wassalam (~ ~;)

Comments

  1. haha..comel nina dah pegi kursus kawen!
    sekejap je dah ramai register kan? wuuu.. xpat nak join.
    kte pn x paham nape kalau ckp nak g kursus kawen je, mesti org tny da nak kawen ke.
    padahal, biau le gi kursus kawen tu ms single. bukannye expired pun sijil tu kan? sementara boleh dapat student price, gunakan jela. tol x?
    eh pjg lak komen. hehe.

    ReplyDelete
  2. hahaa~~
    kite pon owang terakhir yg dapta...se tuh ade dua je kosong..
    nampak sgt sume dtg bawak partner..~~
    takpe2...tim g la kusus kawin kat lua nye t..
    dan bwk gewe skali..t xde la xmalu nak ttdo se dgr crmh..(macam kite terslamber giler... ttido bile tibe part yang ptot tdo..mg xmampu elak da....)kuikuikui

    ReplyDelete

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"

Popular posts from this blog

HM menyingai

Assalammualaikum dan sari berita di belog ini...

Alhamdulillah... seperti  tajuk hari ini... pasti hadek2, hakak2 dan habang2 tertanya2...
bagaimanakah wajah harimau menyingai?



Buat pengetahuan anda yang bukan layan bola malaya, malam tadi kita telah bertemu pasukan thai...okeh...hee...

squad Harimau Malaya.. Tahniah dan Syabas, anda punya taring semakin menyingai sudah.
pagi ni sepanjang perjalanan nak g keje, radio HOT fm telah membincangkan dan meminta komen2 dari pemain kita. Ada juga komen2 dari pendengar setia pasukan negara.



komen saya?
Permainan itu bagus kalau kita konsisten menyerang berbanding bertahan.
Sebab Malaysia ni macam da terlalu familiar dengan permainan BERTAHAN dan TEMBUS..
hadoi.. kalau tembus di pihak lawan, tiada hal.ini tembus di gawang sendiri...
Setiap kali rentak permainan menjadi dari MENYERANG kepada BERTAHAN, setiap kali itu la aku rasa tak selesa.

bukan apa, walaupun kita sudah mendahului dengan 1 gol dari Abe Mat Yo.... tapi pertukaran rentak permainan itu…

Ogos dan aku.

Assalammualaikum...Kali ni cerita ogos..
Aku sepatotnya lahir bulan ogos.
Tapi da ditakdirkan keluar awal..so, ak keluarlah awl.
Selalu ak bear in mind...bahawasanya aku..dilahirkan lebih awal supaya aku dikembalikan dengan lebih awal.Yep.itu la modal aku.
Untuk ak kuat suatu ketika dulu.
Jadi aku tak lengah2 untuk penuhi ruang hati ruang masa dan waktu dgn perkara2 yang aku rasa bole la dikire manfaat...time ak berlagha, tu jgn ikot ye keng kawan.Bila ak da besar ni...
Aku tahu kehidupan ak ni banyak la gak dipengaruhi dengan bdk bulan ogos.
Which are :
1.kawan tadika up til lain2 sekola stil contact. Namanya intan.walaupon kesukaran melepak bersama, die cube la elak missunderstand ak...dan die agk firm nk kawan ngan ak. Die penah silap sebab ajak ak MLM..ak nye marah pon bertahun.tp ak still anggap die kawan ak...dan ak harap die bangga ade kawan macam ak dan xnyesal la jumpe org yg hanya ak macam ak.die dlm uniform skola die lg kemas dr ak...2.kawan mase skola rendah up till now…

Esc.Budaktomato

Allah (Pemberi) cahaya (kepada) langit dan bumi. Perumpamaan cahaya Allah, adalah seperti sebuah lubang yang tak tembus, yang di dalamnya ada pelita besar. Pelita itu di dalam kaca (dan) kaca itu seakan-akan bintang (yang bercahaya) seperti mutiara, yang dinyalakan dengan minyak dari pohon yang berkahnya, (yaitu) pohon zaitun yang tumbuh tidak di sebelah timur (sesuatu) dan tidak pula di sebelah barat(nya), yang minyaknya (saja) hampir-hampir menerangi, walaupun tidak disentuh api. Cahaya di atas cahaya (berlapis-lapis), Allah membimbing kepada cahaya-Nya siapa yang dia kehendaki, dan Allah memperbuat perumpamaan-perumpamaan bagi manusia, dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.24: 35Dan sesungguhnya Kami telah menurunkan kepada kamu ayat-ayat yang memberi penerangan, dan contoh-contoh dari orang-orang yang terdahulu sebelum kamu dan pelajaran bagi orang-orang yang bertakwa.24 : 36assalamualaikum w.b.t.seperti yang dijanjikan..
ak mg berhajat intro reading..
aku baca 10-20 muka sura…