Skip to main content

ceiittt...heart is more complex than this...(ijn,2011)

hai korg..
yupp....
heart is the most complicated thing in world...
itu lah tajuk bingkisan kali nih...
actually ak dpt tajuk nih mase
kat institut jantung negare...
ade salah satu lukisan dinding dier menarik...

wat pe g sane??
actually my dad, xbape sehat...
alhamdulillah..setelah berkampung di ijn for few days..
after camp UPSR..

hari nih dpt medical result dan
doctor mengesahakan my dad is okeh...
fine..well..
cume elakkan mkn mknn yg berminyak...dan keje kuat..

hope ayah akn ikut je sume ckp doc...
dier dapat cuti seminggu sey...
so, selame seminggu nntiaku ade la teman kat uma nih...
heheee...
dan mesti nti ayah akn suh bg ank2 angkat die mkn kat reban blkng uma....(xpe la...
untuk ayah dan ank2 aym dier yg sk patuk kaki org...akn ku korbankann...huhuu..)
while, esok aku ditugaskan amik bdk kecik lagi sorg kat asrama....hehe
yes2..pat drive...windu nk drive!!



actually ade few pics semasa dan sepanjang ayah di sana...
cume...
lom sempat lagi nk edit dan masukkan...
so, tggu la ek...

(while tg kem UPSR....
hehe...ade gak cite tg tuh...
tp after2 nih la ek...
ponet laie...
utamakn cita ayah niah...hehee
wisau woooo....)









k la korg...t ak upload pic ayah kat sne ek...
actually ak stuck hampir 2 jam...
sbb ak da lupe password blog sdri...
adoi...pdn mke...ape nth yg di igtnye......
poning sdri.....

Comments

Popular posts from this blog

i need activity then i create one.

assalammualaikum.w.b.tseriusli i need activity since this is my first year i graduate from any class.
well.
i such bussy lover.
i bet maybe im miss bee.bee an insect.
or bee is only kindda flies that such.bussy.
bussy.
bussy.
personal
and personally
systematic.ya.
home or office.
i really mean for the both place.here in yongpeng,
i got to many workaholic teammate.
there is my family away.
gimme kidda homesick.
and they push me to find a love in here.go to him.approach.get married and built family...but i just dont accept rejection.i dont know what is approach.how was a love desrcibe you there best except a commitment.love the commitment and just dont know who like or admire me in here.i found im not adorable one too.i have too many weakest point.myskin is not flawless.im not too strong.would him love me the same of me.while without their consent
im get into my cave. wherebout here..i just create my own activity
and fairy tales.
the fairy tales start with create a good memoriea among …

Ogos dan aku.

Assalammualaikum...Kali ni cerita ogos..
Aku sepatotnya lahir bulan ogos.
Tapi da ditakdirkan keluar awal..so, ak keluarlah awl.
Selalu ak bear in mind...bahawasanya aku..dilahirkan lebih awal supaya aku dikembalikan dengan lebih awal.Yep.itu la modal aku.
Untuk ak kuat suatu ketika dulu.
Jadi aku tak lengah2 untuk penuhi ruang hati ruang masa dan waktu dgn perkara2 yang aku rasa bole la dikire manfaat...time ak berlagha, tu jgn ikot ye keng kawan.Bila ak da besar ni...
Aku tahu kehidupan ak ni banyak la gak dipengaruhi dengan bdk bulan ogos.
Which are :
1.kawan tadika up til lain2 sekola stil contact. Namanya intan.walaupon kesukaran melepak bersama, die cube la elak missunderstand ak...dan die agk firm nk kawan ngan ak. Die penah silap sebab ajak ak MLM..ak nye marah pon bertahun.tp ak still anggap die kawan ak...dan ak harap die bangga ade kawan macam ak dan xnyesal la jumpe org yg hanya ak macam ak.die dlm uniform skola die lg kemas dr ak...2.kawan mase skola rendah up till now…

2016 heading to 2017

2016..
sorotan 2016..
terlalu pantas berlalu..
tak sempat nak review mungkin.
pepon about 9 minit before 2017.
the up coming future comes with prosperity.
and for sure, every person shall be pray
2017.please do better for us.


hujung tahun dgn handphone yang rosak.
pakai phone ayah temporary.

mengharap ada peluang bonus
untuk telefon baru..
insha Allah.
amin.