Tuesday, May 03, 2011

hahahaa....gile nye....

heemmm....
hai..korang....
emmm...kadang2 korang percaye  xkat ape2 application
efbi....

muahahahaaa...
ape la nak jadi nih...
ade request efbi tg satu application tentang
 stalker...

hahahaaa....

aku sorang yang gajin...
pegi try application tuh....
then, result yang memeranjatkan...

tapi menyenangkan ati...hahaa

lantak la aplication oi..


kalau aku da shuke...
aku tetap shuke...
dan yang membuatkan ak u lagi shuke ialah....

bebanyak kali aku awat result dier serupe..

hahahahaaa....

memang gembira aku...





terase nak menyanyi je...
pastu loncat2 sikit...jarang application efbi

nih nak bagi result yang mantain je...

sebab selalu kalau aku test lagi skali

result tuh mesti 'lari'.....hehee







 tapi kali nih, laen...hahaaa shuke2...


k la...da sengih da.....
dan masih nak tersengih lagi.....
babai...nex paper, ri khamis...
gd luck k(=

No comments:

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"