Skip to main content

BaBAk MaLaYa aksi DRAMATIS......


perggghhhhh...
opsss...
sori2....hai sume2...
ak bengang mlm nih...
yup..bengang la gak xpat join rombongan cik KIAH kampung sebelah nak g
BUKIT JALIL, BANDAR SUKAN...tp xpe...
next time, ak akn merase gak...heeee


dramatis football


harimau mengaumm vs singa memmmmm......
hah??mem'ape2' la ye...
komen2 sebab ak mg fan... :
1st half yang aku rase plg xbest..
xbest sebab penuh ngn aksi dramatis..
mcm sy*ot...
igt ni berkelah ke...
tau la da bwk 5-3 dr tempat sendiri....
nak lengah2 kan mase kunun...
3min je mase tmbhn...
adoii....
bad..to bad ur performance...
SAFEE...cm lg pth kaki after AIDIL kuar..
HADI YA2 pon x brape nk mnyerlah...
ISMAIL FARUQI...ak se mamat ni kecik..tp kne asah lagi bia lg cekap..
adoi...
mg adoi....


then, 2ndhalf...
macam binaw* lagi........
peeehhhh...
drama2....
lg macam2..
sampai aku yg hangin pon jadik...
stuju ngn kata2 spupu ak...
nk tau spupu ak ckp ape???
dier ckp : Syi*t la....kalau cmni main, baik sorg2 pemain gantung air kat leher tuh...
senang...xyah la smpai nak kne tggu nak 'usung' kuar padang pastu bg minum air, trus boleh main....
mg dramatis tol pemain dier....
klu nk berstrategi pon kasik cantik sikit...
apedaaa....
aku suke bila FAKRI di masukkan...
ak se dy membantu safee...
wlpn disaat akhir dier diberi penghargaan KAD dMINTA KUAR...



"ak pon suke RAMBOT BARU MUSLIM...kuikuikui...
tringat cite JUVANA la plak..."

tapiiiiiiii

pergghhh..mg ketiadaan SAFIQ rahim dan plg penting ABEYO ak...
terasa la game kali nih.!!
huhuu...*bikin jiwa kacau maaa....

meh..ak kenal kan...name dier SAFIQ RAHIM k...(=
abeyo : korg kenal daaa....(~~P)

naseb baik la...tunang  Cik Yaa keep our gol baik punya...
1st half n 2nd half... : cik yaa, tlg kem slm chaiyok2 kt apek ek...hehee
mungkin akhirnya dy kire da pulih kot..
wlaubagaimanapon malam nih,
dy telah bolos satu dgn hanya gol agk mudah...
okeh la kot....
dari ari tuh....5...adoi...
mg adoi....sebab B4 diz ak se SHARBENE kire okeh...
pdg singa itu xsme kot...keras sikit kot..yela pdg tiruan kan...
kire2nye mungkin se tuh bola mudah je nak melanton2.....heheeee

pepon dengan aggregat 5-3 dan ditimbal balik 1-1...
joooohhhhh...kot...kira lebih kuang la 6-4....dan di 'STRESS'kan lagi keadaan
1st half yang dramatis...
dan 2nd half yang lebih dramatis sebab keeper singa mula2 ade silau2 sikit...
kendian ttbe2 sakit pale dtg lak.....
akhirnya....okeh la...harimau menang la...
menang kad kuning kurang sikit dr singa...
mungkin sebab harimau ade belang2 kot...
ceiiittt......hehee

<ayat trademark : inilah NADI ARENA KAMI....hehee>
papepon....thanks to all malaya fan sebab memenohkan stadium keramat kita tuh...
hope korg tak nyesal g sane MALAM NI dan TERUS SOKONG FAM k...
harimau malaya korg da wat mg TERBAIK....chaiyok2...
smoga akn perform LEBIH BAIK LAGI...

 
p/s : kawan baek ak ade pesan xbek kondem permainan org...
sebab diorg tuh brani la gak sebab wakil negara..
kita duk terjerit2 sokong tp depa yg dok lari sana..sini kejar n jaringkan bula.....
pastu nak kondem2...xelokla..
huhuuu.....

k la korg...nk smbg wat keja..
blog sbb terlalu....
BYK SORE ak ilang malam nih....
heheee*da xmo geram2 lg da.....=D

Comments

Popular posts from this blog

Sungguh aku rindu

Perjalanan 2017 Nyata melelahkan aku. Sakit jerih perit itu. Moga mendewasakan aku. Diam takdiam Bulan kedua 2018 sudah menyapa aku. Aku masih kaku. Tanpa yearly wishlist yang biasa aku lakukan. Dan tahukah kamu Kurang dari 100hari ramadhan kan tiba lagi. Sungguh.. Aku rindu aku yg dulu. Dan Rindu juga momen dulu..​ Walau Ramadhan dah hampir kembali.. Aku masih tepu tak tepu. #titipanperantaudiyongpengjerr#

selamat berhari..hari....

Assalammualaikum w.b.t... merujuk tajuk di atas...adalah sekarang opis aku dah sibuk berkemundangan lagu "selamat berhari raya..ucapanku untuk semua"..ececeh.nk nyanyi gak...ala2 rahimah rahim jap.kikiki buat ak tringat..dari dulu sampai sekarang, ayah aku suka mood raya.mood dgr lagu raya kt dalam kerete mase OTW balik kampung dier..... anak2 tido, xteman dier mandu pon xpe..coz he got that feeling!wlpn he has no talent to sing according the rhytme..die layan je.hehe :) thats my daddy. semalam, ak collapse.. aku bangun utk solat asar then terus masak nasik air (padahal bubur) je. campakkan kiub ikan bilis kasik ade la flavour. pastu nasib baik ade sambal ikan bilis spare. berbuka dengan tu je.then solat mgrib n tdo. dalam tdo terbawak2, flashback.. yep flashback. haha.. mungkin betol kata org.. ak kne sakit pale sebab banyak pikir. hahaha. but how should i off my mind from working mode. aku rase klu aku koma pon. mesti otak ak still ber'jalan2'. kad

Alhamdulillah.syukur

Assalammualaikum w.b.t, kehadapan penulisan ku yang selalu menunggu nunggu ke hadiranku, saat kau masih menunggu aku menulis untukmu...aku lagi sibuk dengan kepelbagai aktiviti yang menghambat sekian waktu ku. aku menjalani kerja yang membikin hari ku pendek.tiba2 saja sudah habis waktu kerjaku.maka di malamnya aku lagi sibuk di dapur... hinggakan aku berkeinginan memiliki apron untuk mengelakkan bajuku basah akibat tgn ku yang gemar bermain air. aku juga ingin sekali menyatakan yang aku telah menerima undangan untuk bergraduasi.malah tarikh nya jatuh pada tanggal hari lahir bapaku. jauh di sudut hati ini agak sedih kerna kedua-dua nenda tiada lagi. aku teringin menyarungi mereka dengan jubahku. malah aku lebih sedih kerna tidak berkesempatan menikah di saat mereka mahu aku menikah.yaa..boleh jadi si dia akab cucu menantu yg mungkin paling disayangi jika nenda masih ada lagi. sungguh.aku rindu mereka. alfatihah.. aku lagi teringat akan hajat makteh yang mahu aku..tidak menyelin