Skip to main content

WTH....'ko bile lagi'....

epilog di kepala entry 
WTH : is not WHAT THE HELL....
WTH : is not WITH....
WTH : IS WHAT THE HACK....!!!

hai...kawan..kawan...
emmm...entry oh entry....
sejak dua menjak nih....
mementang la tengah tanam anggur yg ranumm...
asik2 pegi kenduri org...

kenduri zura...1st fren yg ak g..
(b4 final exam ari tuh)

ini pula pembuka jemputan cuti2 nih...
wlaupon aku hnye memenuhi undangan membe..(abang dier kawin)...

then fi2...a.k.a nemo..
geng silat skola..1st membe gengku yg berubah status si zila...then mamat nih lak ..

nih tadi...dak saleha..
leha...membe skola rendah ak....

pasni adalah turn senah....lia.....adoiii......


HEEE,,,,...WTH..

KALAU PERGI KENDURI CMNI..
SOALAN YANG X LEY LARI IALAH.....

ko bile lagi????

ceiittt...
nyampah nyah..
sebab yang bertanya itu kadang ade adelah PENGANTIN SENDIRI...


tau la dah lepas..
telah sempurna separuh hayat mu..
ingat senang ke kawin..???

XCUKUP..
XCUKUP...klu sk budak je..
mesti buleh jage budak...mandi...etc..



EMMMM..KALAU bab nak masak...
mende SAME...tapi bila HIDANG, KITE pakai pinggan BANYAK2 boleh??
*soklan cepumas....ADE TAK PEROT yang TOLAK BATU DAN KAYU JE....HAHAA







hakikatnya..ia TIDAK kan PERNAH...
SEMUDAH TANDA TANGAN 
DI ATAS KERTAS ITU je.....(sekadar gambar hiasan)


HEHEEE..(^^;)

ko bile lagi???

DAN dan je korang kan...
memang..~~

hah.nak tahu...ape JAWAPAN AKU....??










"OWHHHH....SAYA BELOM SAMPAI SERU!!!hehehee..."



hek eleh....
sebelom org lain HACK AKU...
kne HACK MIND KORG DLU......
muke kene selamber.hati kena bersih..suci murni..


selamat..selamat...KUIKUIKUI..

ternyata..amat berjaya BERSIH hari ini...





 nota di tumit :
TERIMA KASIH ATAS
MODEL2 DI DALAM 
ENTRY KALI INI...
XOXO..


K la....smbung nanti...
thanks atas keber'ada'an
di sini,di entry ini..
BABAI....
(=

Comments

Popular posts from this blog

HM menyingai

Assalammualaikum dan sari berita di belog ini...

Alhamdulillah... seperti  tajuk hari ini... pasti hadek2, hakak2 dan habang2 tertanya2...
bagaimanakah wajah harimau menyingai?



Buat pengetahuan anda yang bukan layan bola malaya, malam tadi kita telah bertemu pasukan thai...okeh...hee...

squad Harimau Malaya.. Tahniah dan Syabas, anda punya taring semakin menyingai sudah.
pagi ni sepanjang perjalanan nak g keje, radio HOT fm telah membincangkan dan meminta komen2 dari pemain kita. Ada juga komen2 dari pendengar setia pasukan negara.



komen saya?
Permainan itu bagus kalau kita konsisten menyerang berbanding bertahan.
Sebab Malaysia ni macam da terlalu familiar dengan permainan BERTAHAN dan TEMBUS..
hadoi.. kalau tembus di pihak lawan, tiada hal.ini tembus di gawang sendiri...
Setiap kali rentak permainan menjadi dari MENYERANG kepada BERTAHAN, setiap kali itu la aku rasa tak selesa.

bukan apa, walaupun kita sudah mendahului dengan 1 gol dari Abe Mat Yo.... tapi pertukaran rentak permainan itu…

.semak dan menyemak.

Assalammualaikum....perkara yang dikemukakan adalah dirujuk. menurut istilah semak adalah meneliti dan menyemak adalah kata kerja merujuk kepada perbuatan atau perlakuan yang berkenaan. Setelah hampir sebulan dan 8hari di dalam 2013 tahun baru ini, saya ingin bertanya berapa kalikah kita menselidiki akan dompet kita. Adakah dompet kita sudah dipenuhi akan uwang atau hanya kertas-kertas kosong?almaklumla...hari ini saya tergerak untuk memeriksa dompet saya.ia lah kan... terasa semakin hari semakin tebal... dan saya temui beberapa kertas2 dari zaman diploma dahulu...
sampai ke tiket bas pon ade wooooooo*puiihhh.teror tol.khazanah negara ni..dan paling best....
sedau la diri kejap.. dompet ni lama da pakai...
bole da digantikan yang lebih fleksible dari segi fashionable dan funtionable..tapi beli dompet tak mudah kawan2..
sebab kekangan masa vs taste kita..
maka tak berubah2 la pakai dompet yang sama. *makingalasan.padahal dompet skrg beli kat pasar malam je...huhuuu....hm.okeh la.tengok…

Esc.Budaktomato

Allah (Pemberi) cahaya (kepada) langit dan bumi. Perumpamaan cahaya Allah, adalah seperti sebuah lubang yang tak tembus, yang di dalamnya ada pelita besar. Pelita itu di dalam kaca (dan) kaca itu seakan-akan bintang (yang bercahaya) seperti mutiara, yang dinyalakan dengan minyak dari pohon yang berkahnya, (yaitu) pohon zaitun yang tumbuh tidak di sebelah timur (sesuatu) dan tidak pula di sebelah barat(nya), yang minyaknya (saja) hampir-hampir menerangi, walaupun tidak disentuh api. Cahaya di atas cahaya (berlapis-lapis), Allah membimbing kepada cahaya-Nya siapa yang dia kehendaki, dan Allah memperbuat perumpamaan-perumpamaan bagi manusia, dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.24: 35Dan sesungguhnya Kami telah menurunkan kepada kamu ayat-ayat yang memberi penerangan, dan contoh-contoh dari orang-orang yang terdahulu sebelum kamu dan pelajaran bagi orang-orang yang bertakwa.24 : 36assalamualaikum w.b.t.seperti yang dijanjikan..
ak mg berhajat intro reading..
aku baca 10-20 muka sura…