Skip to main content

WTH....'ko bile lagi'....

epilog di kepala entry 
WTH : is not WHAT THE HELL....
WTH : is not WITH....
WTH : IS WHAT THE HACK....!!!

hai...kawan..kawan...
emmm...entry oh entry....
sejak dua menjak nih....
mementang la tengah tanam anggur yg ranumm...
asik2 pegi kenduri org...

kenduri zura...1st fren yg ak g..
(b4 final exam ari tuh)

ini pula pembuka jemputan cuti2 nih...
wlaupon aku hnye memenuhi undangan membe..(abang dier kawin)...

then fi2...a.k.a nemo..
geng silat skola..1st membe gengku yg berubah status si zila...then mamat nih lak ..

nih tadi...dak saleha..
leha...membe skola rendah ak....

pasni adalah turn senah....lia.....adoiii......


HEEE,,,,...WTH..

KALAU PERGI KENDURI CMNI..
SOALAN YANG X LEY LARI IALAH.....

ko bile lagi????

ceiittt...
nyampah nyah..
sebab yang bertanya itu kadang ade adelah PENGANTIN SENDIRI...


tau la dah lepas..
telah sempurna separuh hayat mu..
ingat senang ke kawin..???

XCUKUP..
XCUKUP...klu sk budak je..
mesti buleh jage budak...mandi...etc..



EMMMM..KALAU bab nak masak...
mende SAME...tapi bila HIDANG, KITE pakai pinggan BANYAK2 boleh??
*soklan cepumas....ADE TAK PEROT yang TOLAK BATU DAN KAYU JE....HAHAA







hakikatnya..ia TIDAK kan PERNAH...
SEMUDAH TANDA TANGAN 
DI ATAS KERTAS ITU je.....(sekadar gambar hiasan)


HEHEEE..(^^;)

ko bile lagi???

DAN dan je korang kan...
memang..~~

hah.nak tahu...ape JAWAPAN AKU....??










"OWHHHH....SAYA BELOM SAMPAI SERU!!!hehehee..."



hek eleh....
sebelom org lain HACK AKU...
kne HACK MIND KORG DLU......
muke kene selamber.hati kena bersih..suci murni..


selamat..selamat...KUIKUIKUI..

ternyata..amat berjaya BERSIH hari ini...





 nota di tumit :
TERIMA KASIH ATAS
MODEL2 DI DALAM 
ENTRY KALI INI...
XOXO..


K la....smbung nanti...
thanks atas keber'ada'an
di sini,di entry ini..
BABAI....
(=

Comments

Popular posts from this blog

HM menyingai

Assalammualaikum dan sari berita di belog ini...

Alhamdulillah... seperti  tajuk hari ini... pasti hadek2, hakak2 dan habang2 tertanya2...
bagaimanakah wajah harimau menyingai?



Buat pengetahuan anda yang bukan layan bola malaya, malam tadi kita telah bertemu pasukan thai...okeh...hee...

squad Harimau Malaya.. Tahniah dan Syabas, anda punya taring semakin menyingai sudah.
pagi ni sepanjang perjalanan nak g keje, radio HOT fm telah membincangkan dan meminta komen2 dari pemain kita. Ada juga komen2 dari pendengar setia pasukan negara.



komen saya?
Permainan itu bagus kalau kita konsisten menyerang berbanding bertahan.
Sebab Malaysia ni macam da terlalu familiar dengan permainan BERTAHAN dan TEMBUS..
hadoi.. kalau tembus di pihak lawan, tiada hal.ini tembus di gawang sendiri...
Setiap kali rentak permainan menjadi dari MENYERANG kepada BERTAHAN, setiap kali itu la aku rasa tak selesa.

bukan apa, walaupun kita sudah mendahului dengan 1 gol dari Abe Mat Yo.... tapi pertukaran rentak permainan itu…

Ogos dan aku.

Assalammualaikum...Kali ni cerita ogos..
Aku sepatotnya lahir bulan ogos.
Tapi da ditakdirkan keluar awal..so, ak keluarlah awl.
Selalu ak bear in mind...bahawasanya aku..dilahirkan lebih awal supaya aku dikembalikan dengan lebih awal.Yep.itu la modal aku.
Untuk ak kuat suatu ketika dulu.
Jadi aku tak lengah2 untuk penuhi ruang hati ruang masa dan waktu dgn perkara2 yang aku rasa bole la dikire manfaat...time ak berlagha, tu jgn ikot ye keng kawan.Bila ak da besar ni...
Aku tahu kehidupan ak ni banyak la gak dipengaruhi dengan bdk bulan ogos.
Which are :
1.kawan tadika up til lain2 sekola stil contact. Namanya intan.walaupon kesukaran melepak bersama, die cube la elak missunderstand ak...dan die agk firm nk kawan ngan ak. Die penah silap sebab ajak ak MLM..ak nye marah pon bertahun.tp ak still anggap die kawan ak...dan ak harap die bangga ade kawan macam ak dan xnyesal la jumpe org yg hanya ak macam ak.die dlm uniform skola die lg kemas dr ak...2.kawan mase skola rendah up till now…

i need activity then i create one.

assalammualaikum.w.b.tseriusli i need activity since this is my first year i graduate from any class.
well.
i such bussy lover.
i bet maybe im miss bee.bee an insect.
or bee is only kindda flies that such.bussy.
bussy.
bussy.
personal
and personally
systematic.ya.
home or office.
i really mean for the both place.here in yongpeng,
i got to many workaholic teammate.
there is my family away.
gimme kidda homesick.
and they push me to find a love in here.go to him.approach.get married and built family...but i just dont accept rejection.i dont know what is approach.how was a love desrcibe you there best except a commitment.love the commitment and just dont know who like or admire me in here.i found im not adorable one too.i have too many weakest point.myskin is not flawless.im not too strong.would him love me the same of me.while without their consent
im get into my cave. wherebout here..i just create my own activity
and fairy tales.
the fairy tales start with create a good memoriea among …