Skip to main content

org SIBUK...ak pon SIBUK...

haip..
sibuk...
sibuk...
dan SIBUK....

kalau diringkaskan bahasa mesej a.k.a bahasa SMS..
boleh jadi BZ,.cbuk...cbok...tak pon ade sesetangah org yang 'advance' ckit diorg tulih...

B3...bbb = bermakna BETOL-BETOL BZ....

tapi kalau b3 di ikuti dengan perkataan HEHEE....
ia akan bermaksud sebaliknya k...BUAT_BUAT BZ..

*teknologi telah agk berjaya membuai bahase kite terus ke LAUTTT kan.......heheeee

ape pon.org sibuk tengok marimar. aku tak layan..
baik tgk CSI..tapi ntah hape2 la skrg..
HOUSE pon aku se kureng da..
mungkin diorg nk down sikit kot nk karang case yg best2..
pastu pelakon pon da borink cite tg case then skrg more nk romance2 n their personal character life.

ayah teman mak aku yang sibuk tengok
KILAUAN EMAS...
aku pon sibuk tengok skali..
nampak sangat kan..
boring nye idup nih...
org lain sibuk keje...
aku sibuk nak carik keje..
org sibuk berbau durian...
aku sibuk makan durian..
orang sibuk berjalan,
aku sibuk ntah hape2....
sekarang org lain tidur...
aku pon sibuk nk translate resume jadi BM lak...





pikir-pikir...
last2...buat entry baru jela..hehee..


yup...really boring...~~

ade x jawatan yang xboring....
kuikuikui....~~
application to any anti-boring position..takkan nak header tulih cmni lak kan..eh.ape da.nur mohd oiii.

k la korg...
aku pon da tak tau nk tulih ape..
tadi ade meround2 kejap...
bukan outdoor laa...round2 blog org...
amik mood...
carik idea..
macam nak panaskan enjen ke ape..

so...
terima je la...
hakikatnye...


orang sibuk hupdate blog..
aku pon nak SIBUK hupdate same..hehee


baikla kamo..kamo...
selamat berhari jumaat yek..
hingga bertemu lagi di lain waktu...hehee

Comments

  1. hohoho..nih da mmg btol2 tahap boring gler nina ni..haih..
    wat la keje uma..masak, kemas uma, wat kek, m'jahit.. ^_^

    ReplyDelete
  2. kuikuikui~~~
    wt keje uma...hemmm...
    menjahit+wat kek??
    tuh cm persedian nk hdpi pose/raye jee....

    ReplyDelete
  3. wakakakak..p'sediaan utk mase dpn gak.. ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"

Popular posts from this blog

HM menyingai

Assalammualaikum dan sari berita di belog ini...

Alhamdulillah... seperti  tajuk hari ini... pasti hadek2, hakak2 dan habang2 tertanya2...
bagaimanakah wajah harimau menyingai?



Buat pengetahuan anda yang bukan layan bola malaya, malam tadi kita telah bertemu pasukan thai...okeh...hee...

squad Harimau Malaya.. Tahniah dan Syabas, anda punya taring semakin menyingai sudah.
pagi ni sepanjang perjalanan nak g keje, radio HOT fm telah membincangkan dan meminta komen2 dari pemain kita. Ada juga komen2 dari pendengar setia pasukan negara.



komen saya?
Permainan itu bagus kalau kita konsisten menyerang berbanding bertahan.
Sebab Malaysia ni macam da terlalu familiar dengan permainan BERTAHAN dan TEMBUS..
hadoi.. kalau tembus di pihak lawan, tiada hal.ini tembus di gawang sendiri...
Setiap kali rentak permainan menjadi dari MENYERANG kepada BERTAHAN, setiap kali itu la aku rasa tak selesa.

bukan apa, walaupun kita sudah mendahului dengan 1 gol dari Abe Mat Yo.... tapi pertukaran rentak permainan itu…

Ogos dan aku.

Assalammualaikum...Kali ni cerita ogos..
Aku sepatotnya lahir bulan ogos.
Tapi da ditakdirkan keluar awal..so, ak keluarlah awl.
Selalu ak bear in mind...bahawasanya aku..dilahirkan lebih awal supaya aku dikembalikan dengan lebih awal.Yep.itu la modal aku.
Untuk ak kuat suatu ketika dulu.
Jadi aku tak lengah2 untuk penuhi ruang hati ruang masa dan waktu dgn perkara2 yang aku rasa bole la dikire manfaat...time ak berlagha, tu jgn ikot ye keng kawan.Bila ak da besar ni...
Aku tahu kehidupan ak ni banyak la gak dipengaruhi dengan bdk bulan ogos.
Which are :
1.kawan tadika up til lain2 sekola stil contact. Namanya intan.walaupon kesukaran melepak bersama, die cube la elak missunderstand ak...dan die agk firm nk kawan ngan ak. Die penah silap sebab ajak ak MLM..ak nye marah pon bertahun.tp ak still anggap die kawan ak...dan ak harap die bangga ade kawan macam ak dan xnyesal la jumpe org yg hanya ak macam ak.die dlm uniform skola die lg kemas dr ak...2.kawan mase skola rendah up till now…

Esc.Budaktomato

Allah (Pemberi) cahaya (kepada) langit dan bumi. Perumpamaan cahaya Allah, adalah seperti sebuah lubang yang tak tembus, yang di dalamnya ada pelita besar. Pelita itu di dalam kaca (dan) kaca itu seakan-akan bintang (yang bercahaya) seperti mutiara, yang dinyalakan dengan minyak dari pohon yang berkahnya, (yaitu) pohon zaitun yang tumbuh tidak di sebelah timur (sesuatu) dan tidak pula di sebelah barat(nya), yang minyaknya (saja) hampir-hampir menerangi, walaupun tidak disentuh api. Cahaya di atas cahaya (berlapis-lapis), Allah membimbing kepada cahaya-Nya siapa yang dia kehendaki, dan Allah memperbuat perumpamaan-perumpamaan bagi manusia, dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.24: 35Dan sesungguhnya Kami telah menurunkan kepada kamu ayat-ayat yang memberi penerangan, dan contoh-contoh dari orang-orang yang terdahulu sebelum kamu dan pelajaran bagi orang-orang yang bertakwa.24 : 36assalamualaikum w.b.t.seperti yang dijanjikan..
ak mg berhajat intro reading..
aku baca 10-20 muka sura…