Skip to main content

org SIBUK...ak pon SIBUK...

haip..
sibuk...
sibuk...
dan SIBUK....

kalau diringkaskan bahasa mesej a.k.a bahasa SMS..
boleh jadi BZ,.cbuk...cbok...tak pon ade sesetangah org yang 'advance' ckit diorg tulih...

B3...bbb = bermakna BETOL-BETOL BZ....

tapi kalau b3 di ikuti dengan perkataan HEHEE....
ia akan bermaksud sebaliknya k...BUAT_BUAT BZ..

*teknologi telah agk berjaya membuai bahase kite terus ke LAUTTT kan.......heheeee

ape pon.org sibuk tengok marimar. aku tak layan..
baik tgk CSI..tapi ntah hape2 la skrg..
HOUSE pon aku se kureng da..
mungkin diorg nk down sikit kot nk karang case yg best2..
pastu pelakon pon da borink cite tg case then skrg more nk romance2 n their personal character life.

ayah teman mak aku yang sibuk tengok
KILAUAN EMAS...
aku pon sibuk tengok skali..
nampak sangat kan..
boring nye idup nih...
org lain sibuk keje...
aku sibuk nak carik keje..
org sibuk berbau durian...
aku sibuk makan durian..
orang sibuk berjalan,
aku sibuk ntah hape2....
sekarang org lain tidur...
aku pon sibuk nk translate resume jadi BM lak...





pikir-pikir...
last2...buat entry baru jela..hehee..


yup...really boring...~~

ade x jawatan yang xboring....
kuikuikui....~~
application to any anti-boring position..takkan nak header tulih cmni lak kan..eh.ape da.nur mohd oiii.

k la korg...
aku pon da tak tau nk tulih ape..
tadi ade meround2 kejap...
bukan outdoor laa...round2 blog org...
amik mood...
carik idea..
macam nak panaskan enjen ke ape..

so...
terima je la...
hakikatnye...


orang sibuk hupdate blog..
aku pon nak SIBUK hupdate same..hehee


baikla kamo..kamo...
selamat berhari jumaat yek..
hingga bertemu lagi di lain waktu...hehee

Comments

  1. hohoho..nih da mmg btol2 tahap boring gler nina ni..haih..
    wat la keje uma..masak, kemas uma, wat kek, m'jahit.. ^_^

    ReplyDelete
  2. kuikuikui~~~
    wt keje uma...hemmm...
    menjahit+wat kek??
    tuh cm persedian nk hdpi pose/raye jee....

    ReplyDelete
  3. wakakakak..p'sediaan utk mase dpn gak.. ^_^

    ReplyDelete

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"

Popular posts from this blog

HM menyingai

Assalammualaikum dan sari berita di belog ini...

Alhamdulillah... seperti  tajuk hari ini... pasti hadek2, hakak2 dan habang2 tertanya2...
bagaimanakah wajah harimau menyingai?



Buat pengetahuan anda yang bukan layan bola malaya, malam tadi kita telah bertemu pasukan thai...okeh...hee...

squad Harimau Malaya.. Tahniah dan Syabas, anda punya taring semakin menyingai sudah.
pagi ni sepanjang perjalanan nak g keje, radio HOT fm telah membincangkan dan meminta komen2 dari pemain kita. Ada juga komen2 dari pendengar setia pasukan negara.



komen saya?
Permainan itu bagus kalau kita konsisten menyerang berbanding bertahan.
Sebab Malaysia ni macam da terlalu familiar dengan permainan BERTAHAN dan TEMBUS..
hadoi.. kalau tembus di pihak lawan, tiada hal.ini tembus di gawang sendiri...
Setiap kali rentak permainan menjadi dari MENYERANG kepada BERTAHAN, setiap kali itu la aku rasa tak selesa.

bukan apa, walaupun kita sudah mendahului dengan 1 gol dari Abe Mat Yo.... tapi pertukaran rentak permainan itu…

.semak dan menyemak.

Assalammualaikum....perkara yang dikemukakan adalah dirujuk. menurut istilah semak adalah meneliti dan menyemak adalah kata kerja merujuk kepada perbuatan atau perlakuan yang berkenaan. Setelah hampir sebulan dan 8hari di dalam 2013 tahun baru ini, saya ingin bertanya berapa kalikah kita menselidiki akan dompet kita. Adakah dompet kita sudah dipenuhi akan uwang atau hanya kertas-kertas kosong?almaklumla...hari ini saya tergerak untuk memeriksa dompet saya.ia lah kan... terasa semakin hari semakin tebal... dan saya temui beberapa kertas2 dari zaman diploma dahulu...
sampai ke tiket bas pon ade wooooooo*puiihhh.teror tol.khazanah negara ni..dan paling best....
sedau la diri kejap.. dompet ni lama da pakai...
bole da digantikan yang lebih fleksible dari segi fashionable dan funtionable..tapi beli dompet tak mudah kawan2..
sebab kekangan masa vs taste kita..
maka tak berubah2 la pakai dompet yang sama. *makingalasan.padahal dompet skrg beli kat pasar malam je...huhuuu....hm.okeh la.tengok…

Esc.Budaktomato

Allah (Pemberi) cahaya (kepada) langit dan bumi. Perumpamaan cahaya Allah, adalah seperti sebuah lubang yang tak tembus, yang di dalamnya ada pelita besar. Pelita itu di dalam kaca (dan) kaca itu seakan-akan bintang (yang bercahaya) seperti mutiara, yang dinyalakan dengan minyak dari pohon yang berkahnya, (yaitu) pohon zaitun yang tumbuh tidak di sebelah timur (sesuatu) dan tidak pula di sebelah barat(nya), yang minyaknya (saja) hampir-hampir menerangi, walaupun tidak disentuh api. Cahaya di atas cahaya (berlapis-lapis), Allah membimbing kepada cahaya-Nya siapa yang dia kehendaki, dan Allah memperbuat perumpamaan-perumpamaan bagi manusia, dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.24: 35Dan sesungguhnya Kami telah menurunkan kepada kamu ayat-ayat yang memberi penerangan, dan contoh-contoh dari orang-orang yang terdahulu sebelum kamu dan pelajaran bagi orang-orang yang bertakwa.24 : 36assalamualaikum w.b.t.seperti yang dijanjikan..
ak mg berhajat intro reading..
aku baca 10-20 muka sura…