Skip to main content

Sape TAHAN...

hemm...hai korang..
ye..
sape tahan..
efbi penoh dengan status ntah hape2...
tak kurang lak tajuk2
cite pawagam berderet2...
diiringi dengan mereka yang nak gak berhupdat...
tentang stress keja..
nak carik keje...
termasuk yang menanti hari2 indah..
ape hape la korg...
wat aku tak tahan je.

nak jadikan cerita..
bila orang lain asik sibuk dgn wayang..
yg xberapa nk kulit..
elektronik yang memaparkan aksi mekatronik..
fiksyen sains, ceritera bagai termasuk komedi yang meruntun hati..
mengisi ruang alam realiti..
selepas diajak keluar...
aku pon tergerak gak nak keluar rumah..mangambil angin pakej lengkap nak outing+makanan..
haha...
*kuat mkn ke..takmungkin la...

emm..actually keluar uma dgn hajat nak pergi repair kamera..
kamera nih mcm tau2 je..last month genap setahun pakai..
dis month kire baru sgt ber'expired gurantee..'
buleh lak buat mslh..
*bengang tol dgn kmre ini.....
then, terlanjur keluar..
merase laa....
hehee..coconut shake lagi...
yang masuk lam JJCM...hehee


nasik lemak + coconut shake @ 4pm??
takde hal..slagi buleh makan...

lepas g CANON centre..
yang xberapa nk centre dengan prob kmere..
kami pon singgah la di DP.
jalan2...masuk kedai baju...kedai kasut..
masuk brands outlet..
teman org cari barang..
aku pon dapat cuci mate skaki...kuikuikui

issshhhh.....printed shirt mg lawa2..
sume printed text n design bagi aku comel2 laa.
mr just fren la..love seasons la...etc
tapi..
dalam banyak-banyak.ade berkenan kat satu baju...

hehee...mg xbeli pon..tangkap gamba baju nih sebab
takpuas ati tgk je..simple tp mg comel kan.....(=


pastu rase lak macam nak lapar balik..
dihajaknye cari sesuatu..

pegi la B.A..
kuikuikui..

then, meneruskan perjalanan yang pertama kalinye
sampai ke tingkat satu dan dua kat carefour..
hehee...
teruja betol , aku meround..hahahaa
dan tetibe ternampak sesuatu....
hehee....
senyum sampai ke telinge.
memang aku dah lame nak cube..
baru kini dapat bersua..haha
*bermadah2 lak....(66p)

first 5 minutes, the instructor prepare me..hehee..
*soooooo excited..feel awesome wlpn baru dipakaikan nth hape2..


bergaya bagai ARCHERY EXPERTISE..

sampai koyak the centre target tuh..kehkehkeh
for me..even it is my first time, this is the BEST SCORE..
*SEYES!!next time NAK LAGI..!!heheee
 emm....memanah.
tetibe teringat aku ade tengok cerite tb9..sunnah rasul ade 3..berenang..memanah dan berkuda..
so, kne mark ni..berenang, memanah dan berkuda....
walaupon terjumpe tanpe sengaje..hehee (^^;)
memang puas hati..
thanks to DJ for took me outing..n those pics too....heee~~
thanks to abg archery sbb melayan soal jawab aku tg archery nih..
dier ckp yg nih 20 pound je beratnye..lau tournement 60pound, dan cume 3 arrows je..
dan paling penting kawan2.
murah la gak.rm 8 = 12 arrows..
kihkihkih..
*dan moral of the story paling penting, jangan malu2 nak cube sesuatu apatah lagi nak bertanya sini situ....

k..so sape yang tak tahan cam aku..
jom...sesekali kne tuon town..test ape2 yg nmpk je best...
lepas do the thingsm makes u pon terasa BAGUS..
hee..k2..

to be continue....
daaa...

Comments

  1. sgt seronok.. ^_^

    ReplyDelete
  2. aah..ini btol2 ummi...ade mase g la..kat carefour tuh...tp kte lupe nk tnye abg tuh buka pai bulan bpe....huhuu
    *b4 bulan posa, ley jejalan lg ni...smpat...

    ReplyDelete

Post a Comment

(66;) : " singgah bersila, senyum terukir,
follow la kita, komen secangkir..."

(66D) : "berbalas komen berpimpin tangan,
mekasih lah sudi di sini kita berhubungan...;"

Popular posts from this blog

Sungguh aku rindu

Perjalanan 2017 Nyata melelahkan aku. Sakit jerih perit itu. Moga mendewasakan aku. Diam takdiam Bulan kedua 2018 sudah menyapa aku. Aku masih kaku. Tanpa yearly wishlist yang biasa aku lakukan. Dan tahukah kamu Kurang dari 100hari ramadhan kan tiba lagi. Sungguh.. Aku rindu aku yg dulu. Dan Rindu juga momen dulu..​ Walau Ramadhan dah hampir kembali.. Aku masih tepu tak tepu. #titipanperantaudiyongpengjerr#

selamat berhari..hari....

Assalammualaikum w.b.t... merujuk tajuk di atas...adalah sekarang opis aku dah sibuk berkemundangan lagu "selamat berhari raya..ucapanku untuk semua"..ececeh.nk nyanyi gak...ala2 rahimah rahim jap.kikiki buat ak tringat..dari dulu sampai sekarang, ayah aku suka mood raya.mood dgr lagu raya kt dalam kerete mase OTW balik kampung dier..... anak2 tido, xteman dier mandu pon xpe..coz he got that feeling!wlpn he has no talent to sing according the rhytme..die layan je.hehe :) thats my daddy. semalam, ak collapse.. aku bangun utk solat asar then terus masak nasik air (padahal bubur) je. campakkan kiub ikan bilis kasik ade la flavour. pastu nasib baik ade sambal ikan bilis spare. berbuka dengan tu je.then solat mgrib n tdo. dalam tdo terbawak2, flashback.. yep flashback. haha.. mungkin betol kata org.. ak kne sakit pale sebab banyak pikir. hahaha. but how should i off my mind from working mode. aku rase klu aku koma pon. mesti otak ak still ber'jalan2'. kad

Alhamdulillah.syukur

Assalammualaikum w.b.t, kehadapan penulisan ku yang selalu menunggu nunggu ke hadiranku, saat kau masih menunggu aku menulis untukmu...aku lagi sibuk dengan kepelbagai aktiviti yang menghambat sekian waktu ku. aku menjalani kerja yang membikin hari ku pendek.tiba2 saja sudah habis waktu kerjaku.maka di malamnya aku lagi sibuk di dapur... hinggakan aku berkeinginan memiliki apron untuk mengelakkan bajuku basah akibat tgn ku yang gemar bermain air. aku juga ingin sekali menyatakan yang aku telah menerima undangan untuk bergraduasi.malah tarikh nya jatuh pada tanggal hari lahir bapaku. jauh di sudut hati ini agak sedih kerna kedua-dua nenda tiada lagi. aku teringin menyarungi mereka dengan jubahku. malah aku lebih sedih kerna tidak berkesempatan menikah di saat mereka mahu aku menikah.yaa..boleh jadi si dia akab cucu menantu yg mungkin paling disayangi jika nenda masih ada lagi. sungguh.aku rindu mereka. alfatihah.. aku lagi teringat akan hajat makteh yang mahu aku..tidak menyelin