Skip to main content

ohh...ho...si bola2 hati......

huahua...
hai...kamo...kamoo...dan kamoo..kamooo...
si jantung bulat2 bola hati  owhh....

gembira melihat game to nite..
yup..si kijang menentang burung...di kawasan burung itu sendiri..
stadium likas..
overall mungkin kurang menyengat la....
tapi still okeh sebab abeyo dapat tebus balik 2 gol berbanding ngan taipei ri tuh..
his first gol, cm tolakan mudah je kan..
pastu yg before nak abis 1st half tuh....

ade geram gak la...dah depan gawang..tp xpat lak...huhuu...
seb bek min 71 pat tebus balik..
hahahaaa....
*ceit..adakah hanya fokus kat dier je ke??oh.tidaaaak mungkin...
pepon, lau seri tadi...kijang stil menang maa..
cume kasut emas itu perlu dikejar kan..


antara abdul hadi n abeyo.. (pics taken : 14 mei ri tuh..)

psstt..pst...
mase before game lagi, dah dok msg akk ipar ak..
ak msg kt dier berbunyik begini
"xkire malam nih menang atau kalah, esok mesti cuti nye..."
hehee...sje je...nk 'bako' dier.....

akhirnya...abeyo berjaya wat 19 gol lau xsilap kire...
dan abdul hadi....pat 20 gol....huhuuu
sgt sipi...
sipi sgt...
tengganu vs felda united mlm nih...adoi..
memeng 'bolos' gawang itu..6-2

*otak : hemmmm..meng'imagine' but nih dibuat ikut size pemiliknye...
tapi kalau menang kasut nih la,
laki ley pakai ke???
keep wondering....buleh pakai ke??da la sebelah je...
takpe la abeyo..
janji da byk giler berbakti dgn kijang..
first time woo pat juara liga super nih..
nti ade la tuh rejeki dari pihak or tempat lain...
huhuuu...(pehh..ayat ak macam la dier bace blog cikai ak nih kann....)


aku sgt shuke hengkau...i dunno y..
sume aku SHUKE..ko tau x??????!!!



dan...aku tak tahu kenape..
for my first time in my life,

aku sgt suke baju putih ini...
mase dah nak dekat birthday baru2 nih, aku telah berAZAM
tok beli hadiah kat diri sendiri adalah BAJU INI...aku suke KOLAR ko la beb..lagi aku GERAM...
ade tulisan kecik disulam DRY-FIT kat bawah dier.....tapi
yang aku jumpe still TAK MAMPU lagi kot..
paling murah aku ley dapat rm 35 hingget..tuh kat tempat org, lau kt tempat sndiri aku rase  MELAMBUNG harge baju nih...
ish...ish...ishhhh...
NASEB.NASEB....APE DA nak lawan HARGE lagi.......

*lom keje lagi, buleh 'cuci' mate je la dulu..nti da de duit buleh la nak 'suci'kan uwang kat baju ini....


MEANWHILE...malam nih FINAL SHOWDOWN 2011..
sempat lagi mencurik2 tengok time 15minit..
then continue after tamat game tadi...
so hot.....B-boy , ur awesome!!

dan bestnye...ECX menang..hahahahaa..
aku memang suke performance u guyss since the 1st week!!!
cume kat final battle tadi,aku rase HMC PHLOW da beat u laa...
komen aku : hope ECX akan terus gemilap dan cemerlang..
kpd HMC PHLOW hope korg takkan jadi angkuh coz aku pon ikut korg dr dlu..korang
sgt2 compete ngn FLOOR FEVER se dulu...
skrg korg kire da byk experience+skilled berbanding showdown 2010..

pepon, aku telah menghadiahkan kredit aku kat final showdown ini...

memeng bertahniah2 kpd yg berjaya...
nanti buleh la wat battle lawan all the top 4 @ 2011 + 2010 lak ek...
teringin gak nak tau korang boleh compete x?
tahniah gak kat Bounce Stepper sebab BERJAYA kumpul peminat dier sendiri..
traditional street dancer been B-BOY...hehehehahaa..ak pon xcaye..mg chaya la lu olang!!.


p/s : jgn tertanye2...abe yo sape...
xkenal sudah...*sila bace entry before this baru paham sape k...(^^p)
heheee...k la korg..
sampai sini jek..
hingga bertemu lagik ya...
sign out dolu..~

Comments

Popular posts from this blog

Sungguh aku rindu

Perjalanan 2017 Nyata melelahkan aku. Sakit jerih perit itu. Moga mendewasakan aku. Diam takdiam Bulan kedua 2018 sudah menyapa aku. Aku masih kaku. Tanpa yearly wishlist yang biasa aku lakukan. Dan tahukah kamu Kurang dari 100hari ramadhan kan tiba lagi. Sungguh.. Aku rindu aku yg dulu. Dan Rindu juga momen dulu..​ Walau Ramadhan dah hampir kembali.. Aku masih tepu tak tepu. #titipanperantaudiyongpengjerr#

selamat berhari..hari....

Assalammualaikum w.b.t... merujuk tajuk di atas...adalah sekarang opis aku dah sibuk berkemundangan lagu "selamat berhari raya..ucapanku untuk semua"..ececeh.nk nyanyi gak...ala2 rahimah rahim jap.kikiki buat ak tringat..dari dulu sampai sekarang, ayah aku suka mood raya.mood dgr lagu raya kt dalam kerete mase OTW balik kampung dier..... anak2 tido, xteman dier mandu pon xpe..coz he got that feeling!wlpn he has no talent to sing according the rhytme..die layan je.hehe :) thats my daddy. semalam, ak collapse.. aku bangun utk solat asar then terus masak nasik air (padahal bubur) je. campakkan kiub ikan bilis kasik ade la flavour. pastu nasib baik ade sambal ikan bilis spare. berbuka dengan tu je.then solat mgrib n tdo. dalam tdo terbawak2, flashback.. yep flashback. haha.. mungkin betol kata org.. ak kne sakit pale sebab banyak pikir. hahaha. but how should i off my mind from working mode. aku rase klu aku koma pon. mesti otak ak still ber'jalan2'. kad

Alhamdulillah.syukur

Assalammualaikum w.b.t, kehadapan penulisan ku yang selalu menunggu nunggu ke hadiranku, saat kau masih menunggu aku menulis untukmu...aku lagi sibuk dengan kepelbagai aktiviti yang menghambat sekian waktu ku. aku menjalani kerja yang membikin hari ku pendek.tiba2 saja sudah habis waktu kerjaku.maka di malamnya aku lagi sibuk di dapur... hinggakan aku berkeinginan memiliki apron untuk mengelakkan bajuku basah akibat tgn ku yang gemar bermain air. aku juga ingin sekali menyatakan yang aku telah menerima undangan untuk bergraduasi.malah tarikh nya jatuh pada tanggal hari lahir bapaku. jauh di sudut hati ini agak sedih kerna kedua-dua nenda tiada lagi. aku teringin menyarungi mereka dengan jubahku. malah aku lebih sedih kerna tidak berkesempatan menikah di saat mereka mahu aku menikah.yaa..boleh jadi si dia akab cucu menantu yg mungkin paling disayangi jika nenda masih ada lagi. sungguh.aku rindu mereka. alfatihah.. aku lagi teringat akan hajat makteh yang mahu aku..tidak menyelin