Skip to main content

PRINCE DIER..PRINCE AKU...

cececehh....
mentang2 la da lepas satu paper...
ilang ye angin 'kuskus' ko.....
hehee...

paper tadi??emmm....
aku da wat seadanya..MY BEST la.....jadi aku harap jawapan aku sume
dapat dibaca,disemak
dan diberi markah sebaik yang mungkin...
orang cakap kalau lulus pon OK da...tapi kalau A+ lagi OK...hehee (^_^)y

emmm..berkenaan tarikh keramat hari ini..29.04.2011....
sesuai sangat dengan tjuk topik..PRINCE DIER...PRINCE AKU...
tau kan sape...
sape lagi kalau bukan KATE MIDDLETON...
prince dier...betol2 prince...
baik..tough...hensem...
ala2 prince charming sume orang la...
....

...


...




eeemmmmm.....
tengok la muka PRINCE DIER..

nama : PRINCE WILLIAM
BESTday : 21 June 1982
His Ma & Pa : Prince Charles and Princess Diana (ELDER SON)
His Study on : Geography, Biology, History
His Achievement : 
1.He is an avid sportsman, and was chosen to be President of England’s Football Association. 
2.He is also the Vice Royal Patron of the Welsh Rugby Union.
3.Prince William continues to follow in his parents’ footsteps by taking an interest in various charitable causes, particularly in those that help disadvantaged young children and the homeless.
heeheee.....




heeemmm...tetibe rase sayu+sedih

dan 

nak bagi sedikit ucap la...spesel kat dier je:

dear KATE MIDDLETON..,
anda sangat bertuah...
(my eyes said :jelesnye melihat PRINCE DIER...)

continue speech : plz take a well care of william...
keep him safely in ur bottom of heart...
do smile at him each day and nite
let him have as much as he can bring you cutie "little junior"
and pls let me
do LOVE your prince too...(~~..)
sory coz cannot attend ur wedding day..
its too far..and i got to face the EXAM today
but thanks sangat
for the memorable invitation card....




ye..ye..je..huhuu


audiens: EHEM...ehem...
bila nak cakap nih..
jangan nak buat2 lupe ye..
tuh tajuk prince ko...
me & myself : PRINCE AKU??
owhh...ade...ade...
lebih kurang la jugak achivement macam PRINCE DIER...
ala...ENSEM TUH bese laa...
kat mate aku cukup ensem da..hahaa
(~ ~p)





ape??
nak tengok...
hehee...
yeke...nak tengok...
alaaa...takyah la..malu mak, nyahhh...
hehee...


okeh2...nih hah..
jangan cakap ape2 k...
taknak dengar kutok2..
dan tak mo komen yang tak memberansangkan k...
once HE IS MINE...
HE ALWAYS BE MINE k.....
(Cececehh..ayat senorita paling mengancam la konon...)




huahuahua....hehee
dari kecik sampai sekarang...
PRINCE FROG gak yang di charme2 kan...


nak buat macam mane...kadang2...chumel gak katak nih...
 chumel kan...kan...hehee
hehee..pastu
 dier nye muke memang INNOCENT GILER...
(kalau kena pada gaya n design la)



tapi...
giler ke nak cium katak betol2...
nak pegang pon aku 
KECUT...
setakat
shuke2 kat sini sebab chumel tuh okeh la...
nak lebih2...ceitt...
tamo..
tamo....
dan
TAMOOOOO...!!



and at the same time,
jangan risau tentang PRINCE AKU k..
yang betol2
PRINCE AKU..
nanti
tibe mase
akan 
aku kenalkan k...hehe
(heart singing : I DO- colbie caillat) 

~ lolifrogie dialog : im yours as ur mine ~


hehe..k la korang..nak sambung stadi..
ade lagi 3 papers..wish me gud luck k..
pray for our happiness..
thanks drop by here k..(~ ~;)

daaa ~ ~






Comments

Popular posts from this blog

Sungguh aku rindu

Perjalanan 2017 Nyata melelahkan aku. Sakit jerih perit itu. Moga mendewasakan aku. Diam takdiam Bulan kedua 2018 sudah menyapa aku. Aku masih kaku. Tanpa yearly wishlist yang biasa aku lakukan. Dan tahukah kamu Kurang dari 100hari ramadhan kan tiba lagi. Sungguh.. Aku rindu aku yg dulu. Dan Rindu juga momen dulu..​ Walau Ramadhan dah hampir kembali.. Aku masih tepu tak tepu. #titipanperantaudiyongpengjerr#

selamat berhari..hari....

Assalammualaikum w.b.t... merujuk tajuk di atas...adalah sekarang opis aku dah sibuk berkemundangan lagu "selamat berhari raya..ucapanku untuk semua"..ececeh.nk nyanyi gak...ala2 rahimah rahim jap.kikiki buat ak tringat..dari dulu sampai sekarang, ayah aku suka mood raya.mood dgr lagu raya kt dalam kerete mase OTW balik kampung dier..... anak2 tido, xteman dier mandu pon xpe..coz he got that feeling!wlpn he has no talent to sing according the rhytme..die layan je.hehe :) thats my daddy. semalam, ak collapse.. aku bangun utk solat asar then terus masak nasik air (padahal bubur) je. campakkan kiub ikan bilis kasik ade la flavour. pastu nasib baik ade sambal ikan bilis spare. berbuka dengan tu je.then solat mgrib n tdo. dalam tdo terbawak2, flashback.. yep flashback. haha.. mungkin betol kata org.. ak kne sakit pale sebab banyak pikir. hahaha. but how should i off my mind from working mode. aku rase klu aku koma pon. mesti otak ak still ber'jalan2'. kad

Alhamdulillah.syukur

Assalammualaikum w.b.t, kehadapan penulisan ku yang selalu menunggu nunggu ke hadiranku, saat kau masih menunggu aku menulis untukmu...aku lagi sibuk dengan kepelbagai aktiviti yang menghambat sekian waktu ku. aku menjalani kerja yang membikin hari ku pendek.tiba2 saja sudah habis waktu kerjaku.maka di malamnya aku lagi sibuk di dapur... hinggakan aku berkeinginan memiliki apron untuk mengelakkan bajuku basah akibat tgn ku yang gemar bermain air. aku juga ingin sekali menyatakan yang aku telah menerima undangan untuk bergraduasi.malah tarikh nya jatuh pada tanggal hari lahir bapaku. jauh di sudut hati ini agak sedih kerna kedua-dua nenda tiada lagi. aku teringin menyarungi mereka dengan jubahku. malah aku lebih sedih kerna tidak berkesempatan menikah di saat mereka mahu aku menikah.yaa..boleh jadi si dia akab cucu menantu yg mungkin paling disayangi jika nenda masih ada lagi. sungguh.aku rindu mereka. alfatihah.. aku lagi teringat akan hajat makteh yang mahu aku..tidak menyelin