Skip to main content

kan bagus..

kan bagus kalau bangun2 tido je...
ade mak...
buleh cakap kat mak..
ari AHAD nih..ari SPESEL..masak best pon sodap.....
hehee...hari nih BESTDAY ayah...hehee
walaupon hanya dengan
satu pangillan
jarak jaoh..
lalu nyanyikan lagu epi bestday kat ayah...
tanpa hadiah apa2...
takde kek...
ayah da cukup shuke...


 kek itu sedap...(sekadar suatu ucapan)


selamat hari lahir ayah...
semoga ayah dipanjangkn umor...dimurahkan rezeki...
dan kekal sihat sejahtera....

dad, me, sunset and beach...


dear my ayah...
you are so lovely...
in person
you are a family type man..
loves kids and laugh..
be seriuos man when
needed

always keep
tough wif even wifout any smiles..
your eyes show us the best thing you done
is for your kids' necessary
and want...

you are our best man
you are our inspiration to keep grow well
we hope we can pay you
as much as you do
just for us...


ayah owh ayah...ayah sekarang sedang memancing...
walaupun takde ikan lagi yang dapat
dikail...semoga ayah sabar di sana...
jam menunjukkan pukul 11.15 pagi...
matahari mencacak nanti...
semoga ada ikan akan dapat dikail..
ada lauk yang bisa dimasak atau dikukus enak oleh emak nanti...
dan akan melebarkan senyuman anak kecik (adik aku) yang
shuke ikut ayah and ajak ayah pergi mancing
di hujung minggu...



 dad n his hobby..

thanks for every single thing....
i luv you dad..



okeh..stop sampai sini la...
da makin dekat exam...
hope kalau ade tersalah bahasa...,
tersilap kata...
tertepok tak kira..
terhempok rasa...
korang maafkan la...huhuu
doakan sama2 stadi
dan berjaya k...(^^..)huhuhuuu

Comments

Popular posts from this blog

HM menyingai

Assalammualaikum dan sari berita di belog ini...

Alhamdulillah... seperti  tajuk hari ini... pasti hadek2, hakak2 dan habang2 tertanya2...
bagaimanakah wajah harimau menyingai?



Buat pengetahuan anda yang bukan layan bola malaya, malam tadi kita telah bertemu pasukan thai...okeh...hee...

squad Harimau Malaya.. Tahniah dan Syabas, anda punya taring semakin menyingai sudah.
pagi ni sepanjang perjalanan nak g keje, radio HOT fm telah membincangkan dan meminta komen2 dari pemain kita. Ada juga komen2 dari pendengar setia pasukan negara.



komen saya?
Permainan itu bagus kalau kita konsisten menyerang berbanding bertahan.
Sebab Malaysia ni macam da terlalu familiar dengan permainan BERTAHAN dan TEMBUS..
hadoi.. kalau tembus di pihak lawan, tiada hal.ini tembus di gawang sendiri...
Setiap kali rentak permainan menjadi dari MENYERANG kepada BERTAHAN, setiap kali itu la aku rasa tak selesa.

bukan apa, walaupun kita sudah mendahului dengan 1 gol dari Abe Mat Yo.... tapi pertukaran rentak permainan itu…

Ogos dan aku.

Assalammualaikum...Kali ni cerita ogos..
Aku sepatotnya lahir bulan ogos.
Tapi da ditakdirkan keluar awal..so, ak keluarlah awl.
Selalu ak bear in mind...bahawasanya aku..dilahirkan lebih awal supaya aku dikembalikan dengan lebih awal.Yep.itu la modal aku.
Untuk ak kuat suatu ketika dulu.
Jadi aku tak lengah2 untuk penuhi ruang hati ruang masa dan waktu dgn perkara2 yang aku rasa bole la dikire manfaat...time ak berlagha, tu jgn ikot ye keng kawan.Bila ak da besar ni...
Aku tahu kehidupan ak ni banyak la gak dipengaruhi dengan bdk bulan ogos.
Which are :
1.kawan tadika up til lain2 sekola stil contact. Namanya intan.walaupon kesukaran melepak bersama, die cube la elak missunderstand ak...dan die agk firm nk kawan ngan ak. Die penah silap sebab ajak ak MLM..ak nye marah pon bertahun.tp ak still anggap die kawan ak...dan ak harap die bangga ade kawan macam ak dan xnyesal la jumpe org yg hanya ak macam ak.die dlm uniform skola die lg kemas dr ak...2.kawan mase skola rendah up till now…

Esc.Budaktomato

Allah (Pemberi) cahaya (kepada) langit dan bumi. Perumpamaan cahaya Allah, adalah seperti sebuah lubang yang tak tembus, yang di dalamnya ada pelita besar. Pelita itu di dalam kaca (dan) kaca itu seakan-akan bintang (yang bercahaya) seperti mutiara, yang dinyalakan dengan minyak dari pohon yang berkahnya, (yaitu) pohon zaitun yang tumbuh tidak di sebelah timur (sesuatu) dan tidak pula di sebelah barat(nya), yang minyaknya (saja) hampir-hampir menerangi, walaupun tidak disentuh api. Cahaya di atas cahaya (berlapis-lapis), Allah membimbing kepada cahaya-Nya siapa yang dia kehendaki, dan Allah memperbuat perumpamaan-perumpamaan bagi manusia, dan Allah Maha Mengetahui segala sesuatu.24: 35Dan sesungguhnya Kami telah menurunkan kepada kamu ayat-ayat yang memberi penerangan, dan contoh-contoh dari orang-orang yang terdahulu sebelum kamu dan pelajaran bagi orang-orang yang bertakwa.24 : 36assalamualaikum w.b.t.seperti yang dijanjikan..
ak mg berhajat intro reading..
aku baca 10-20 muka sura…